Aktuelle konferanser i høst

Av | 01/09/2014

Kompetanseheving og nettverksbygging innen e-læring kan blant annet skje ved å delta på konferanser. Her på bloggen vår – under menyvalg Konferanser – finner du en omfattende oversikt over aktuelle konferanser høsten 2014.

Vi vil bl.a. nevne jubileumskonferansen til Norgesuniversitetet, i Oslo 3-4. november. Her presenteres resultatene fra Digital tilstand 2014. På bakgrunn av disse resultatene sees det nærmere på hvilke utfordringer UH-sektoren står overfor og hvilken rolle Norgesuniversitetet kan spille i fremtiden.

Vi vil også minne om at både årskonferansen til FuN (Fleksibel utdanning Norge) i Oslo 10-11. november, samt store ONLINE EDUCA BERLIN 3-5. desember, gir ansatte ved HiT (medlem av FuN) rabatt på påmeldingsavgiftene. Ta derfor gjerne kontakt med oss (epost til e@hit.no) før påmelding.

Husk forøvrig også å sjekke konferansetidligere konferanser i oversikten, der opptak av mange presentasjoner og annet kan sees ved å følge lenkene. Her vil du finne noe for enhver smak og interesse.