Søke midler til prosjekter eller annet i 2018?

Av | 07/12/2017
blink

Foto: Flickr (trykk på bildet)

Gode prosjektideer og andre ønsker kan realiseres ved å søke «eksterne midler», men hvor og når kan man søke på slike?

Fleksibel utdanning Norge (FuN, hvor HSN er medlem), hjelper oss med å holde oversikt over ulike midler som utdanningsinstitusjoner kan søke på. Det gjelder både norskenordiske og europeiske midler.

Klikk på lenkene over for oversikt.

OBS: Mange av de store prosjektprogrammene har søknadsfrist i februar, noen allerede 1.2.2018. Da gjelder det kanskje å handle raskt. Merk spesielt Erasmus+ og Nordplus.

Når det gjelder prosjektmidler fra Norgesuniversitetet ventes en ny utlysning i vår, med søknadsfrist utpå høsten 2018. Bruk litt tid framover på å la deg inspirere av andre prosjekter som har fått midler? Det gjelder også en rekke prosjekter ved HSN. Ta en titt i Norgesuniversitetets prosjektarkiv.

Kontakt: Søke midler til et prosjekt med e-læring, eventuelt internasjonalt? Kontakt gjerne Rita Li.